Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

Καλό Πάσχα!







21 σχόλια:

  1. Υπέροχα...βλέπω το καταευχαριστήθηκες...και το σπίτι είναι πραγματικά πολύ πολύ γιορτινό.Πολλές ευχές και καλή Ανάσταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα τα στόλισες!!!! Καλή Ανάσταση να έχεις και καλό Πάσχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ .Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,ΦΙΛΙΑ ΙΩΑΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερό στόλισμα, υπερπαραγωγή!!! Το πουλί με το φτερό και τα στεφάνια στον καθρέπτη τα καλύτερα. Θα είναι πολύ όμορφα να ζεις σε τέτοιο περιβάλλον αυτές τις μέρες.
    Καλή Ανάσταση!!!


    Υ.Γ.
    Αν μπορείς βγάλε την λέξη επαλήθευσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΙΘΕ Η ΘΥΣΙΑ, Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΚΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΓΑΛΗΝΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΣΑΣ.

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΟΝΤΑ.ΣΕΡΡΕΣ ΜΕΝΩ .ΦΙΛΙΑ.ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ

      Διαγραφή
  6. 'Ετρεξα μόλις είδα το σχόλιό σου..... Τί υπέροχη έκπληξη!!! Επιτέλους Ιωάννα μου !!! Να δώσεις φιλιά στον "τεχνικό"... !!!! Είμαι σίγουρη ότι αυτό είναι ένα μικρό δείγμα μόνο από τα υπέροχα αυγουλάκια που έχεις φτιάξει. Μα τί συνθέσεις είναι αυτές ?! Τί ωραίος στολισμός ! Τί στεφανάκια ! Και με τόσο διαφορετικές τεχνικές !!! Μπράβο φιλενάδα !! Άργησες αλλά μας αποζημίωσες με τις όμορφες κατασκευές σου. Ελπίζω ο "τεχνικός" να σου έδειξε πώς κάνεις και μόνη σου τις αναρτήσεις...και όχι να περιμένουνε την επόμενη επίσκεψή του !!!
    Καλή Ανάσταση καλή μου !! να τους χαίρεσαι όλους και να περάσετε ένα υπέροχο οικογενειακό Πάσχα !! Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ήρθα για επίσκεψη... Τί υπέροχα τα αβγά σου Ιωάννα μου!!! Μου άρεσε ο στολισμός σου και με διαφορετικές τεχνικές!!!! Τέλειο, περιμένουμε την επόμενη ανάρτηση με ανυπομονησία. Χριστός Ανέστη, να περάσετε υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ¸.•°`♥✿⊱╮
    FELIZ PÁSCOA!!!

    ( ),,( )
    (=':'=)
    (,,)♥(,,)
    º°❤.•°º╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!!!!!!!!!
    ΤΟ ΑΥΓΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ , ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΩ.
    ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΞΑΝΑΗΡΘΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!!!!
    ΕΝΑ ΞΕΡΩ, ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΛΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ , ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!


    ΒΓΑΛΕ ΤΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σου Ιωάννα!!!Σε είχα επισκευτεί και είχα θαυμάσει την υπέροχη διακόσμηση!!!!!Δεν άφησα σχόλιο λόγω φόρτου εργασιών!(Φιλοξενώ πολύ κόσμο).Ευχομαι η Ανάσταση του Κυρίου να σας φάρει ότι καλό!!!Φιλικά, Δέσποινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά!!!Χριστός Ανέστη!!!
    Υπέροχη η διακόσμηση με τα αυγουλάκια από τις ωραιότερες που έχω δει!!!!Μπράβο!!Φιλάκια και καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλως ηρθες σπιτι μου πηρα τσαντα απο το παρισι και θα τη δεις πιο μετα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το σχόλιο σου με συγκίνησε...δεν ξέρεις πόσο...πολύ και εγώ με δακρυσμένα μάτια σου εύχομαι μι α υπέροχη καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ξαναήρθα....γιατί διάβασα και το δεύτερο σχόλιο!! Είσαι συγγραφέας....με έχεις ενθουσιάσει...μα που ειναι; γιατί δεν γράφεις κάτι για αυτό!!! Σε παρακαλώ δηλαδή θέλω να αγοράσω τα βιβλία σου!!!και το bambola... το ξέρω...ναι ναι το ξέρω καλά κι αυτό και τη μικρή μου bambola....

    ΑπάντησηΔιαγραφή